Tor slår med sin hammare här i Sorunda.

Jag det regnar och åskar här nu.Idag har besiktningsmännen varit här och gjort sitt. Huset är med i värdsbladet så det rullar på.Jag har varit på utbildning i social dokumentation idag. Håller på och tvättar,packar ner och slänger om vart annat. Förövrigt så är min mage helt pajkon kan man säga. Imorgon och hela resterande dagar av veckan ska jag arbeta.På lördag måste jag försöka styrsla till huset inför visningen på söndag. Igår fick håret lite ny färg på sig och så gjorde jag lite allmän kroppsvård. Det är väldigt tyst utan fåglarna här på Konvaljevägen. Förut ikväll var vi ner till Kyrkgatan och kollade och mätte uteplatserna och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0