På Konvaljevägen igen.

Maken skjusade hem mig redan klockan åtta på morgonen,har inte sovit många timmar inatt.Dessutom kom nattspökena på besök. Det känns inte som det blir någon mer tur ut till Åsvik för min del. Har så svårt för folk som säger att det bryr sig,men sedan inte kommer och kollar hur man mår efteråt.Man kunde ju tycka att jag hade fått min beskärda del,men varför är jag förvånad? Ringde till min syster igår också och mina tankar går till den lilla nya familjen med hopp om att allt ordnar sig till det allra bästa för dem. Signe och jag hade telefonkontakt flera gånger i går kväll. Maken gjorde mig väldigt besviken igår,men det händer ju titt som tätt. Ensam är stark är verkligen ett uttryck som är väldigt samt. Maken är tillbaka ute på Åsvik på möte,och jag har varit och köpt en korsordstidning som jag tänkte försöka skingra tankarna med. Jag har duschat och tvättat håret,samt smort in reptilkostymen. Och jag har morgonrocken på mig,fan vet om jag tänker ta på mig några kläder resten av dagen. Tvättmaskinen går,och hjälp mig att hålla alla tummar ni har att det går bra på visningen av huset den 22/5. Blir huset sålt och jag kan få min lägenhet så skulle det kännas väldigt bra. Gojorna hos de nya ägarna i Iggesund,är fortfarande lite små sura över flytten,men det blir nog bra till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0