Mja sista dagarna på Konvaljevägen

Från och med nästa vecka så börjar väl vi så sakterliga flytta ner till nya lyan. Det värsta som kan hända är väl att vi får flytta tillbaka till Konvaljevägen igen. Men någon måste väl vilja köpa huset kan man tycka. Iallafall så har huset städats grundligt inför fotografering och visning. Fick faktiskt beröm av mäklaren att jag hade styrslat till så fint inför visningen(jag som trodde jag var helt urusel på inredning. Allt är tvättat,kuddar täcken gardiner,och blommorna har fått ny jord,samt att jag planterat nya skott. Vi har slängt allt vi inte behöver källaren är helt tom de ni! Möbler har körts upp till möbelförmedlingen,i hopp om att hitta ett köksbord där runt alt ovalt skulle vi behöva.I köket på Kyrkgatan finns ingen plats för köksbord så det mäste vi ha i storarummet. Jag har fått igenom att vi inte ska ha någon tv i sovrummet(tror jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0