Hemkommen från arbetet.

Vaknade jätte tidigt imorse,men jag gick ju och la mig tidigt igår. Upp fikade duschade styrslade till mig,maken kom hem och vi åkte på möte i Nynäs. Han åkte tillbaka till jobbet och jag strosade runt på stan lite. Sedan var det dags för läkarbesök,det var en sympatisk och kunnig doktor jag fick träffa. Ett besök på apoteket blev det också. Tog bussen hem,och typ vände innan det var tid för jobbet.Skulle ta Gråben men han behagade inte starta. Fullt rejs på arbetet pga att inte larmen fungerade igen(teknikens under) Ska arbeta imorgon också,och på onsdag har jag möte på jobbet. Mötet som maken och jag var på var ganska givande faktiskt. Nu ska jag snart lägga mig och läsa en bok som jag började på i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0