Styrt upp en del.

Dagarna rullar på en del dåliga dagar och andra bättre. Idag har jag fått ganska mycket gjort,ringt lite samtal.Städat tvättat,bytt lakan så nu är det extra skönt att gå och lägga sig. Gojorna har fått rent,och lite nya kartonger att pyssla med. Någon planeringsdag blev det inte för min del,men man får ju vara nöjd med att jag kan jobba iallafall. Vi har haft lite kontroverser här på Konvaljevägen men det har löst sig nu. Tack och lov är man ju inte sämre än att man kan be om ursäkt. Imorgon är det sprut dags igen för min dotter. Bup ligger vi lite lågt med ett par veckor. Vad det gäller min KBT så blev det lite struligt,men jag hoppas det ordnar till sig också. Nu ska jag snart gå ut med dogsen,och sedan sätta på mig mitt nannalinne. Har haft skallevärk hela dagen,sover dock bättre nu än förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0