Skallevärk.

Sover som jag vet inte vad om nätterna.Någon utbildning kom jag inte iväg på,sitta still tillsammans med folk som jag inte känner är ju inte min grej direkt.Arbetsvägran? Tröttare en tröttast har jag varit hela dagen,men Tusse har varit framme,tvättmaskinen gör sitt.Lagat middag samt plockat undan lite.Danne har gjort rymningsförsök hela tiden men inte lyckats som tur är.Undrar vart han skulle ta vägen om han rymde? Min dotter har varit i skolan,hade pratat med sin mentor. Håller på att sticka på en poncho som en tjej på jobbet ska ha. Nu är alla ljus tända,det är på kvällen jag trivs bäst.Ska försöka lura med mig Signe ut med hundarna sen,så jag kan gå på Lillan samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0