Nu skriver vi 2011.

Tänkte verkligen ta mig i kragen och blogga oftare nu. Julen kom och gick,flera dagar före jul fick jag vad jag tror influensan(men den har inte kommit än) men till mig kom den. Var hemma från jobbet för att jag var risig. Julafton firade vi i Nacka hos min syster och svåger det var trevligt.Sedan kände jag mig bättre någon dag,men sedan kom skiten tillbaka ont i skallen orkeslös trött. Så så har min julhelg varit. Signe har också varit förkyld men inte direkt sjuk. Det har stormat mellan mor och dotter ganska rejält,men nu verkar det ha blivit lugnare igen. Det har gått över förväntan att jobba nyårsafton och nyårsdagen,arbetade med bästa Ewa och det underlättar,dels för att vi vet precis vad den andra gör,samt att vi har väldigt roligt tillsammans. Min dotter har varit i Ösmo hos Josefin och firat nyår. Min nyårsafton efter avslutat aarbetspass blev ingenting hade liksom ingen lust. Mr kolla på någon hockey eller nåt inne hos sig och jag gick och lade mig. Nu har hundarna och jag varit ute,Danne var som vanligt skitskraj för smällarna igår. Men ikväll var det helt okej att gå ut,han fyller 8 år idag vår Danne. Imorgon är jag ledig ska inte gå upp ur sängen på hela dagen känns det som. Rosslig hostig,fryser och svettas om varit annat. Blir det inte bättre får man väl gå till farbror doktorn. På Måndag har jag lagt in VAB då ska vi träffa vår livmedikus Dr Browald.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0