Någon blev avis på min skurmopp.

Ha ha den som var med på bilderna igår.Natt har jag haft en sådan där trevlig natt igen,med svettningar och oro.Somnade först ett par timmar efter min dotter gått till skolan. Men efter ett antal koppar fika så fick jag i en inpackning i skallen.Var till Lillan,och försökte ringa en människa jag inte fick tag i.Får göra ett nytt försök imorgon. Tvättmaskinen har gjort sitt även idag,har plockat och donat lite. Känner mig ganska glad nu med,men vissa saker vet i fan vad jag ska göra åt. Har dränkt mina azaleor i diskhon,har för mig att man ska göra så? Danne har varit rymningsbenägen hela dagen,men har ännu inte lyckats rymma. Mr är hemma och vi har ätit middag,nu är han inne på sitt revir. Imorgon väntar arbetet igen,lite skönt är det att tänka på något annat. Ikväll är ljusen tända och jag myser lite,fast det blir tidigt i säng och hoppas på att få sova lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0