Massa snö nerskottat från taket.

Och naturligtvis har Danne fattat att man kan rymma nu,när han kan klättra på snöhögarna. Signe är hemma ikväll känns skönt att ha henne nära. Jullovet börjar ju lida mot sitt slut,hoppas det funkar för henne i skolan nu. Det är fredagskväll men jag tycker det känns som lördag. Imorgon ska jag arbeta igen,tack och lov så är det mycket bättre med förkylningen nu.Men fan vad risig jag varit. Nästa vecka ska jag till företagshälsovården på möte,det är väl meningen att jag ska börja arbeta för fullt.Det känns som det är lite mycket som oroar mig just nu. Men vi får väl se hur det blir. Signe och jag har varit ute med hundarna,och jag var in på Lillan och köpte lite gott till Signe. Jag ska gå och lägga mig och läsa tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0