Kbt börjar ta form

Så idag var det dags att träffa min psykolog för första gången. Hade ställt iphonen på ringning men hade glömt den i köket(smart va?) Hur som haver så vaknade jag som jag skulle iallafall. Duschade målade dit ett par ögon,letade kläder att sätta på mig allt ser ut som skit nu för tiden eftersom jag ser så djävlig ut. Men men kom iväg med bussen,där var inte spökena nådiga kan jag säga. Försökte avleda mig med att spela spel. Åter till Kbtn jag träffade en stört skön människa(har ju pratat med henne i telefonen ett par gånger) Jag tror kemin stämde för oss båda,hon var rak,ärlig och med en massa bus och sunt förnuft i sinnet.Lite äldre erfaren,men satt inte på några höga hästar för det. Helt i min smak! Det tog ganska lång tid det är ju mycket som ska på pränt innan vi kan sätta igång. Fortsättning följer på fredag då är det dags igen. När jag varit så duktig så belönade jag mig(det är nog det som har fastnat mest sedan förra terapi omgångar att man ska belöna sig) Lindex blev det där två koftor och ett par leggnings fick följa med hem. Jeans leggings ja? när ska jag lära mig att min kropp inte är gjord för sådana? Men min dotter fick sig ett gott skratt iallafall när jag ålade på mig dom. Provat kläder i affären är det nog hundra år sedan jag gjorde. Bussresan hem gick utan anmärkning. Min bästa vän iphonen har även fått ett nytt snyggt fodral idag. Nu sitter jag här och är nöjd med dagen,men är förbannad på hur jag ser ut. Ilands problem verkligen. Min dotter verkar glad,och är kär som en klockar katt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0