Heminredning är inte min starka sida.

Min dotter valde att åka med Josefin till Sös idag,hon ringde och var så stolt att hon hittat från tåget. Jag sov jätte bra inatt och låg och drog mig länge,fikade segade runt som brukligt är. Sedan fick jag värsta rycket,plockade undan resterande av allt julpynt. Bytte lakan,städade badrummet och satt in två blommor där. Satt upp andra gardiner i kök och tvättstuga,får se om jag får godkänt av min dotter. Förra gången hade jag satt upp dagis gardiner i tvättstugan. Mr skulle handla så jag bad honom köpa två blommor till köksfönstret vilket han gjorde.Azaleor blev det svåra blommor få se hur länge jag kan hålla liv i dem. Men fint blev det tycker jag. Tvättmaskinen har gått för fullt. Sådana här dagar vill jag ha flera av,så skönt att gå för sig själv och pyssla och verkligen tycka att det är roligt. Och inga spöken är med och härjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0