Fredag igen.

Lade mig tidigt igår och har sovit jätte bra! Signe var i skolan enligt planerna,hon var trött när hon kom hem och sov en stund. Jag fikade och segade runt som vanligt innan jag vaknat till. Duschade och fick på mig kläderna. Ringt till arbetet har jag gjort,Tusse har varit på utflyckt i huset.Gojorna har fått rent i sin bur,och Jako har fått lite nya kartonger att fixa med. Signe hade Tina och Josefin på besök en stund. Tvättmaskinen går,likaså diskmaskinen.Maten är lagad,men Mr jobbar över.Han ringde just och vi kunde faktiskt prata med varandra,mycket tack vare mötet på Bup igår. Det är bra med sådana möten för ingen av oss kan smita utan man sitter där och diskuterar,går det över styr så finns utbildat folk att styra det rätt igen. Danne har blivit klippt och badad idag,och Lillemor har fått klorna klippta. Signe har åkt till Josefin,jag har tänt mina ljus,en marchall har jag tänt ute för det ser trevligt ut. Funderar på att ta ett bad ikväll,för att sedan sätta på mig favvolinnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0