Ena Azalean redan död tror jag.

Kom just hem väldigt irriterad och då stod den där förbannade blomman och hängde i fönstret också. Först så har jag varit hos företagsläkaren,och det gick allt bra en förstående kvinna. Sedan stressade vi hem och hämtade Signe för vidare färd in mot Söder och besök på Bup. Även det gick bra,men det blir heta känslor imellanåt. Systra mi mötte upp och vi åkte till Nacka forum och åt taibuffe,det var trevligt samt att det var skönt att prata av sig lite. Nu har hundarna varit ute,nannalinnet är på,sitter och blänger på min slokande Azalea just nu. Mr är inne hos sig och Signe provar kläder tror jag.Hon har fått sin försenade julklapp idag.En iphone 4. Imorgon är jag ledig,ska ringa jobbet,skolan samt posta brev till försäkringskassan samt chefen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0