Blir så less på folk som inte kan komma till mig direkt,utan måste blanda in chefen

Har just kommit hem från jobbet känner mig både ledssen men mest arg. Hade möte med chefen idag första saken som togs upp var relevant men inte den andra. Det hade kommit till hennes kännedom att jag vabbat,men att min dotter inte hade varit hemma hela tiden.Och det hade vederbörande läst på min blogg. Fan om folk kunde sköta sig själva och skita i andra. Undrar om de skulle vilja byta med mig? Jag skulle inget hellre önska att min dotter var frisk,men nu är det ju inte så. Och hur vi lägger upp det här med vabben är väl för fan något mellan min dotter,försäkringskassan,och läkaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0