Solen tittar fram.

Idag så var det soligt och det droppade från taket,men än är det nog ett tag till våren. Sov rätt okej inatt,min dotter började tidigt idag så hon kom hem när jag gick upp. Segade runt fikade,duschade fick på mig kläder samt målade ögonen. Signe åkte till Skogås och jag gick till arbetet efter det att jag plockat undan lite här hemma. Arbetade med Mirja ikväll,det är mer stressigt nu när vi har mer att göra med samma personal styrka. Men det funkar om man försöker ha lite framförhållning. Nu är jag hemma igen så klart,dottern och jag har haft en pratstund om allt möjligt. Tycker så synd om en viss person som verkar ha det så jobbigt nu. Imorgon är det arbets kväll igen. Och på fredag bär det av till Nynäs igen för kbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0