Lillördag.

Igår fick min dotter influensa spruta det gick bra,efter det shoppades det två par stövlar. Jag fes ihop helt,Rastade Tusse,skurade golv,tvättade och donade. Sedan blev jag bara så makalöst trött. Satte på nannalinnet jätte tidigt,och somnade som en liten gris och sov till tolv idag. Hade nog lite sömnbrist? Hann inte med så mycket idag innan jobbet.Min dotter åkte till Haninge och jag gick till arbetet. Där var det jag och Majsan och resten vikarier,mina kollegor var på fest ikväll. Men det gick alldeles utmärkt,tills jag skulle gå hem då kom spökena på besök en sväng. Nu har hundarna varit ute jag har tagit en kopp fika och gjort mig klar för natten Imorgon är jag ledig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0