Kbt.

Sov rätt bra inatt när jag väl somnade.Gick upp tidigt fikade duschade styrslade till mig. Plockade lite här hemma Mr kom förbi och hämtade mig så jag slapp vänta på bussen i kylan.För kyla har vi ju fått igen. Hos psykologen fick allt enligt planerna,allt förarbete är färdigt nu.Det har varit ett stort arbete hon har lagt ner(och jag med förstås) Återigen blev jag inponerad av hennes förmåga att känna av saker som jag inte säger. Lite ruggigt samtidigt att hon ser rätt igenom mig. Jag hade fått lite pengar av maken,så även denna gång unnade jag mig att gå och handla lite små saker som förgyller tillvaron. Höll på att missa bussen,men kom bara en kvart för sent till jobbet. På arbetet hade jag bara fem boenden,men eftersom vi bara var två med deligering så hade jag jämt snejs ändå. Höll på att frysa näsan av mig när jag gick hem trots att det är så nära. Jag hade fått tulpaner det tackar vi för! Även igår kväll så arbetade jag även då gick det alldeles utmärkt och vi hade roligt. Min dotter kom hem igår och idag har hon varit så duktig och tagit itu med massa saker. Imorgon eftermiddag ska vi till Sös,då Signe ska få influensa vaccin. Köpa nya stövlar till henne står visst också på programmet. Har hållit på ett par timmar med att ställa in min lilla iphone till att kunna skicka e post.Och skit den som ger sig till slut lyckades jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0