Kbt andra gången.

Igår kväll arbetade jag igen även detta pass tillsammans med Mirja.Stressigt är det. Men det gick utan påhälsning av spöken. Håller på som vanligt om nätterna,svettas vallningar och så. Gick upp tidigt duschade tvättade håret och styrslade till mig så gott det nu går. Mr hade lite tid över så han kom hem och skjusade ner mig till Nynäs. Mitt i allt elände som vi råkat ut för så har vi en djävla flax att alltid träffa på människor som hjälper oss. Och så känns det verkligen nu också med min psykolog,vilken klippa! Så rak och ärlig kan ta fram humorn i det svåra.Har nog aldrig skrattat så mycket som jag gör under de här två gångerna jag träffat Gunilla som hon heter. Men bakom humorn och ironin finns även omtanke enpati sympati ja allt verkar denna människa ha.Är så glad!!!!! Blev hämntad efter terapin också som drog ut på tiden,eftersom hon har bara mig som patient.(De ni) Har gjort lite helg fint här på Konvaljevägen,tror bestämt att jag ska tända en marchall ikväll. Signe har åkt på sina äventyr efter att ha varit i skolan,och en tur med Tina till Nynäs. Som vanligt är blir det mycket sms och telefonsamtal under kvällen. Tvättmaskinen går för fullt. Ja lite mat i magen,gå ut med dogsen ta ett bad,sätta på nannalinnet för att sedan lägga sig och läsa. Så ser min lediga fredagskväll ut,och jag är fullkomligt nöjd med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0