Isgata.

Det är verkligen förenat med livsfara att gå ut här,rena rama isen överallt. Som vanligt har jag sovit skit dåligt,det spelar ingen roll om jag går upp tidigt. Segade mig iallafall upp,duschade styrslade till mig.Plockade in tvätt och donade lite. Sedan kom jag iväg på möte på jobbet,det var väl okej. Nu har vi ätit köttbullar och potatis,Signe har Tina på besök. Jag har kletat in lite färg i skallen igen. Imorgon ska vi träffa Dr Browald,Evabritt och Ylva.Signe känner sig som hon ska bli förkyld så vi ska fråga om influensa vac till henne. Jag har också haft skallevärk och varit frussen ett par dagar så vi får väl se. Måste komma ihåg att be någon kolla mitt blodtryck också,då det är så stressigt på jobbet.Kanske måste ha mer medicin. Apoteket står också på agendan för imorgon. Fredag är det dags för Kbt igen,har gjort lite av hemläxorna. Ska halka ut med hundarna och sedan måste jag smörja in reptilkostymen med olja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0