Har verkligen blivit hjärnskrynklad idag.

Igår arbetade jag tillsammans med Ewa,det är hur stressigt som helst nu på jobbet. Jag brukar aldrig vara trött i rygg och ben,men det är jag nu efter avslutat pass. När jag kom hem fick jag ett jätte gulligt SMS av Ewa sånt värmer. Natten var som vanligt vallningar och många uppvaknanden. Men jag kom upp bra på morgonen,fikade i lugn och ro.Duschade tvättade håret,använde platttången blev rätt okej. Målade mig styrslade till mig,och kom iväg till bussen,på bussen också. Bussresan var faktist riktigt spökfri. Jag gick in på Kicks och handlade lite saker som en flicka kan behöva. Hann i lugn takt anmäla mig och sitta ner en stund. Gunilla kom och hämtade mig,och så körde vi igång.Och satan i gatan vad vi jobbade,från klockan två till fyra. Efter det var vi båda helt slut,hon berättade att hon bott i Köln Colonga där vi var på en så trevlig semester de mina och jag.Ni vet där de tillverkar 4711 den parfymen hade min mormor jämt.(Vi skämtade om att det var synd att mormor är död för annars såldes 4711 överallt. Ja det om detta,sedan var det dags för en snabbvisit hos doktorn,en som jag inte träffat förut men han var helt okej. Mr hämntade mig efter jobbet. Nu har vi ätit kyckling och potatisgratäng. Vi har också inventerat i mobil förrådet och ska göra oss av med massor. Även denna gång är jag så glad och nöjd att jag får träffa Gunilla,våra samtal flyter på så bra.Ofta tycker vi lika om saker,och har samma värderingar om livet. En sak som hon sa idag som jag kommer att bära med mig när det gäller henne. Hon sa att hon alltid hugger framifrån aldrig bakifrån. Så vi vet verkligen redan vad vi har varann. På fredag är det dags igen,men innan dess har jag läxor att göra,och jag vet att Gunilla kämpar lika hårt hon på sitt håll. Imorgon är det möte på jobbet och jag tror fan att jag ska ta och gå dit,om inte annat för att uttrycka mitt missnöje överallt bakomryggen skit. Som Gunilla sa hugg framifrån och inte bakifrån. Nu ska jag ta en kopp fika,gå ut med hundarna,sätta på nannalinnet och lägga mig. Det har jag gjort mig förtjänt av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0