Flyt med att träffa rätt människor på rätt plats.

Sov skitdåligt inatt igen,kom iallafall upp duschade styrslade till mig. Sedan kom jag till busshållsplaten sedan sket det sig.Som tur var löste det sig ändå. Kbt idag?mm vi börjar nog komma fram till vad som har orsakat det hela? Vi höll på i 2 timmar(inte alla förunnat att ha den tiden) Och återigen kan jag bara lyfta på hatten för den fantastiska människa just jag hade turen att träffa. Pentagon och nytt kort låg inte på prio ett efter kbt kan jag säga,satan när känslor kommer upp till ytan. Men ett besök på Lindex blev det,för att jag kan och är så djävla duktig! När jag kom hem och provade brallorna jag inhandlat så blev det en posetiv överraskning. Och min lilla dotter vad hon ska få utstå,ett hjärta av guld har hon,samt en inre styrka och klokhet som är enorm.Kanske har jag lyckats med något,att aldrig dömma någon. Nu har jag städat av lite här hemma,tänt ljus och sitter och myser för mig själv. Det blir tidigt i säng ikväll eftersom jag sovit så dåligt. Imorgon är det arbetsdags,jobbar med bästa Ewa och det gör att det är alldeles okej att jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0