Fix.

Min dotter kom hem från Skogås igår,hon hade fått skjus med Tims pappa. Jag kollade för ovanlighetens skull på en film på tv,och den var så sorglig så jag höll på att bryta samman. Helgen har kommit och gått.Nu är det måndag igen,Signe och jag har donat för oss själva här ikväll,då mr är på hockey. Min terapeft har ringt idag,på fredag kör vi,jag ska gå till en vanlig läkare med massa frågor som jag får av Gunilla,sedan ska hon framkalla panikattacker inne i rummet och sedan utanför.Vissa gånger kommer hon att vara med mig ute. Låter naturligtvis ganska läskigt men det är ju så det är. Jag tror verkligen att jag har kommit till rätt person iallafall. Imorgon är det först möte på jobbet och sedan ska jag arbeta efter det. På onsdag ska jag till företagsläkaren för den 1 mars börjar jag ju arbeta min fulla tid igen. Signe har bjudit på kladdkaka till kaffet,jag har haft färg i skallen igen. Jag kan tydligen bli gråhårig över en natt som det verkar. Naglarna har blivit målade.Hundarna ska snart ut i kylan och sedan ska jag meditera en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0