Är istiden här?

Men satan i gatan vad kallt vi har! Det flyter på här i kylan,igår var jag på möte på jobbet, och sedan jobbade jag på kvällen.Jätte snärjigt har vi nu,men jag jobbade med Ewa så det hela ordnade till sig iallafall. Min dotter var till Ösmo en sväng och tog prover. Idag har jag varit i Nynäs fikat med bästa Ewa kollat runt lite,och sedan varit hos företagsläkaren igen. Åkte med Ewa ner och tog bussen hem,Tusse har varit framme och några maskiner tvätt har det blivit. Hundarna har redan nu varit ute,Lillemor fryser som bara den. Nannalinnet och tjock morgonrock är på,är trött som attan.Sover verkligen inget bra om nätterna. Imorgon ska min dotter till Sös för Humira spruta,samt träffa en sjukgymnast. Jag ska till jobbet klockan 13 vi ska få nya larm,hur nu man ska kunna lära sig det? verkar hur invecklat som helst. För övrigt så verkar det vara så att vår lilla katt på Sunnerbo ska ha ungar. Vi skämtar om att vi måste ringa beredskapssköterskan när det är dags för henne att föda. Hon är så himmla gullig och söt katten. På fredag är det Kbt igen. Och i helgen jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0