3 timmar på jobbet till ingen nytta.

Sov faktiskt okej inatt,kom upp bra.Duschade tvättade håret målade dit ett par ögon. Mr kom hem och skjusade Signe till Sös. Jag gick då till jobbet för att lära mig nya larmen,så långt att det var vanliga mobiltelefoner.Men mitt smartcard till datorn funkade plötsligt inte,så nu måste jag ner till Pentagon(nämndhuset) och fixa ett nytt.Är det inte underbart? På Sös hade tydligen allt gått bra,sjukgymnasten var okej och behövdes tydligen mycket. Underbettet har varit framme hela eftermiddagen och kvällen,ett dj gnäll på allting. Samt att man inte fattar vissa saker efter 20år??? Signe och jag har varit ute med hundarna,och jag hämtade ett paket till Signe på Lillan. Nu håller jag på att sätta fransar på ponchon,äntligen är den färdig tog sin lilla tid den här gången. Imorgon är det då dags för Kbt igen,för tidigt på dagen om jag får bestämma,men men. Så får jag väl sula in på kommunhuset och se om de kan lösa saken med kortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0