Uppe med tuppen.

Mobilens klocka ringde klockan 5,mitt i natten för mig.Men det gick bra att komma upp.Mr flydde fältet tidigt han också,skulle ju åka till Västerås och vara borta tills imorgon. Bullen kom i tid och vi var inne i stan precis så vi hann fika innan. Aferesbehandlingen gick bara så där den här gången,Inger sköterskan fick sitta och hålla i slangen hela tiden,så jag fick jobba lite extra där,ringde på hjälp och var hantlangare. När det var 20 minuter kvar så sprack kärlet,men lite blod blev ju renat iallafall. Signe ville åka hem direkt så det gjorde vi efter ett kort besök på Apoteket. När vi kom hem så somnade både Signe och jag ett par timmar det var skönt. Nu har vi varit vakna ett tag,jag har satt på tvättmaskinen,vi har ätit och djuren har också fått mat.Det blev en riktigt solig och fin kväll. Signe har städat lite i sitt rum,och håller nu på att fixar sig. Imorgon är det skola,och sedan bär det av till Stockholm igen,den här gången för besök på Bup. Sedan på torsdag ska vi träffa Dr Browald,alltid lika trevligt. Och jag har fortfarande inte hört något från försäkrinskassan,de säger att man ska tillbaka till arbetslivet så fort som möjligt men det vet i katten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0