Torsdag.

Vaknade men somnade tyvärr om igen,tur att Mr kom hem.Det gick alldeles utmärkt att ta sig till vårdcentralen skönt! Där fick jag hjälp med det jag skulle,det hade blivit lite fel så jag fick vänta en stund, men jag hade ju ingen bråska. Hemma igen så tvättade jag Mr åkte tillbaka till Åsvik.Signe sov jätte länge. Jag satt ute och läste en stund. Var och handlade,Signe gjorde tacos till middag.Det var gott. Sedan var Signe ute med Tina en sväng,och jag var bort till jobbet. Hundpromenad där jag plockade blommor igen(fick ihop en riktigt fin midsommarbukett) till hundarnas förtret,de gillar ju inte att stå stilla. Förövrigt har dom varit osams om ett ben hela kvällen. Har duchat,rakat den päls samt smort in reptilkostymen. Snart väntar sängen och boken på mig. Signe ska åka till sin kusin med fru imorgon,vad jag ska göra får vi se imorgon. Om jag känner mig själv rätt så blir jag hemma och har det lungt och skönt,med djuren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0