Tisdagskväll.

Idag har vi varit hemma,Signe har blivit förkyld stackarn,jag har varit och handlat nässpray och sånt till henne. Vädret har inte varit något vidare,men hann inviga solstolen.Signe och jag fick varsin av Mr igår,det tackar vi för. Har gått en sväng med Tusse,tvättat igen städat på altanen fixat med blommorna det börjar bli riktigt fina nu. Rakat lite päls,samt målat naglarna har jag också gjort. Varit på jobbet och hälsat på kul att träffa alla! Sallad bröd och dressing blev det till middag. Gojorna är ok,men jag ser att Elin aldrig varit så fin i sin fjäderskrud som hon är nu,därimot så plockar hon fjädrar av Jako istället. Inte särskilt bussigt tycker jag,han ser flintskallig ut nu. Men kärleken håller i sig dem imellan. Nu ska jag fika och sedan gå ut med jyckarna hoppas Signe mår bättre imorgon.

Kommentarer
Postat av: evelina

haha snor hon fjädrar av jako? inte snällt :p

2010-06-17 @ 18:51:48
URL: http://obekant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0