Sveriges nationaldag.

Sov som en gris inatt,somnade dessutom jätte tidigt.Signe var in och tände i taket och pratade om sin klänning minns jag,hon var inte uppe så länge hon heller. Vaknade tidigare än förr i tiden,fikade satt mig ute i solen så skönt. Signe kom upp segande betydligt senare,även hon låg ute en stund. Mr kom hem på eftermiddagen,med avbrott för matintag så har han sovit sedan han kom hem.Det kostar att ligga på topp. Han hade köpt blommor. Har haft det skönt hela dagen,hundarna gojorna och jag. Signe har hängt med Tina en stund.Nu har dogsen och jag varit ute och gått,och jag har duschat samt tvättat håret,och gjort lite fix med kostymen. Sitter nu och väntar på att nagellacket ska torka. Det blir nog som brukligt tidigt i säng för mig. Imorgon är det Aferesbehandling för min dotter,hoppas det går bätrre än förra gången. Sedan är det inte många dagar kvar innan sommarlovet börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0