Söndag.

Har inte skrivit på ett par dagar.Men Signe åkte med sin moster och morbror och firade midsommar med Signes kusin med fru. Jag fick jätte fina blommor av min syster.Mr kom hem och jag åkte med till Åsvik. Det var mycket folk där,och jag fick träffa tvillningarna Tove och Agnes så söta. Mr verkade inte speciellt glad över att jag var där,men en del tyckte det väl var trevligt att jag tittade ut. Det blev jätte trångt med hundarna i den smala sängen.Vaknade tidigt och då ville jag hem.Och så blev det,Signe kom hem framåt kvällningen. Hon hade haft det trevligt,badat och så,badade gjorde jag med ute på Åsvik. Igår var Signes halvbror med familj ute på Åsvik och hälsade på hörde jag. Jag har sovit länge och suttit ute en stund,har laddat in lite nya låtar i iphonen alldeles själv faktiskt. Nu är Signe ute med Tina,vi ska äta sedan efter det blir det hundpromenad dusch och sedan sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0