Sommardag.

När vi kom hem från stan,så gick jag och köpte munkar som vi fikade med.Sedan lade vi oss på gräsmattan båda två,riktigt varmt och skönt.Gojorna fick också komma ut. När de kom in igen hade de nystädad bur,har även klippt Jakos näbb tog lite mindre den här gången,och han blev inte arg på mig. Mr kom hem talade om hur "trevliga"(ironi)vi var,käkade hade en hel föreläsning om varför inte poolen skulle sättas upp.Sedan drog han till Åsvik. Signe och jag åt mat,jag satt ute en stund till,tvättat några maskiner tvätt. Och i detta nu är Signe ute med Tina,hundarna och jag har redan varit ute. Jag har tagit bort lite päls duschat,smort in reptilkostymen.Och nannalinnet är på. Hundarna är trötta de med efter en dag i värmen,men Jako håller på och styr runt i nystädade buren han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0