onsdags kväll.

Så har vi kommit hem från stadbesöket Signe och jag.Vi hann ta en snabbfika innan Bup. Det har skett stora förändringar när det gäller min dotter det måste man ju säga. Och nu ska vi ju bestämma hur vi ska följa upp det hela.Jag fick också höra lite posetiva saker om mig,det är ju alltid trevligt. Men som Calle sa så måste man ju vilja ha en förändring för att kunna ta imot någon hjälp.Och det är väl där problemet ligger,som vanligt känner man sig helt tom när det diskuteras hur Mr och jag ska kunna hjälpa vår dotter. Sommaren ligger framför oss,ja inte för att det igentligen gör någon skillnad,men ja jag vet inte vad jag vill få fram faktiskt. Jobbigt är det iallafall,bättre vara ensam i ensamhet än i tvåsamhet är väl det jag vill få fram kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0