Onsdag.

Sov bra upp fikade,Signe var redan färdig stylad för skolan.Jag tycker hon blev jätte fin i håret. Satt ute lite mellan molnen,tvättade plockade in tvätt.Satt på altanen och löste korsord. Lagade mat kyckling och rostade grönsaker,blev gott tycker jag. Mr kom hem käkade och gick in till sig och somnade. Jag var runt i Sorunda lite och handlade en liten present till en viss person. Ett nytt nagellack fick också följa med hem. Gråben behöver duscha han är alldels full av pollen och damm. För en stund sedan var jag,Signe och hundarna ute,och jag plockade liljekonvaljer men man måste nog börja dra sig mer inåt skogen i skuggan,om man ska hitta några som inte är fullt utslagna. Nu har jag duschat och tvättat håret,samt målat naglarna med det nya lacket. Ja imorgon är det skolavslutning,och ett långt lov ligger framför,måste kännas skönt. Jag börjar tycka att det är något segt att inte jobba nu faktiskt,men det är ju som det är med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0