Onsdag.

Sov lika risigt inatt,kunde inte somna.Upp fikade drönade runt en stund. Hade ingen ro att sitta ute,tvättade städade av lite till midsommar istället. Gojorna har varit ute,och kom in till en nystädad bur sedan. Signe har varit ute en stund med Sara. Apoteket är fixat,och maken har åkt ut till Åsvik förstås. Har varit och hämtat lite nya böcker så nu har jag att läsa. Signe och jag har ätit,och nu sitter jag och väntar på att nagellacket ska torka. Ska till doktorn imorgon på förmiddagen,för att se hur vi ska göra med sjukskrivning och arbetsträning,då chefen Katla ej har hört av sig.Och således inte fixat någon tid till företagshälsovården. Det går bra att basa över hur andra ska göra,men hur hon sköter sitt är tydligen inte så noga.Less man blir! När jag var på Lillan så fick 2 tidningar om bröllopet följa med hem också. Nu ska jag ta mig en kopp fika igen,och äta cingoalla kex till. Sedan hundpromenad,dusch och sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0