Onsdag.

Somnade sent och sov länge,Signe sov ännu längre.Upp fikade rätt bra väder idag. Satt ute och läste en stund,plockade in tvätt och donade lite. Har faktiskt mått riktigt bra de senaste dagarna,inga större besvär av spökena. Signe och jag hjälptes åt med middagen,det blev gott. Mr muttrade lite över räkningarna,men det blev inget utbrott iallafall. Jag och Signe tog en promenad med hundarna,hon mår lite bättre från förkylningen idag. Har precis sköljt ur en inpackning i skallen,och så har jag tittat på tv,ang bröllopet förstås. Gojorna har varit ute och solat sig,men nu sover dom. Mr är inne hos sig,och Signe sitter även hon vid datorn. Det ska tydligen bli fint väder imorgon också det gillar vi. Ska straxt lägga mig och läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0