Lördag.

igår var Signe med Tina till Nynäs,sedan var hon med Sara på rockcafe på Sunnerbygården. Mr åkte ut tidigt till Åsvik,jag satt ute en hel del.Tvättade drog en sväng med Tusse,samt bäddade rent. Idag vaknade jag jätte tidigt och hann sitta ute en stund innan det blev kallare. Signe har varit hemma hela dagen,men nu ikväll kanske hon skulle få besök. Det är så lungt och skönt här hemma.Igår ringde min doktor iallafall,men jag blev inte mycket klokare av det?nu hade hon från försäkringskassan sagt att arbetsträningen skulle gå genom företagshälsovården.Så nu på måndag måste jag ringa till vår förtjusande chef Katla,så att hon styr upp det,så jag får komma till företagshälsovården. Krångligt värre skulle man kunna säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0