Hamnade på Folkkungagatan.

Ja så kan det gå.Sov rätt dåligt inatt,vaknade Signe var redan uppe,hon drog till Stockholm med Tina. Jag fikade kollade på datorn,tvättade satt ute lite. Sedan kom Mr hem,och då hamnade jag också i stan.Min iphone hade dött,så därför Folkkungagatan omålad och dann,man måste ju hinna med Mr och så finns ingen tid till att måla sig och så. Hemma igen käkade vi,och Signe hjälpte mig med iphonen.Tack för det hjärtat! Signe hade haft en trevlig dag tror jag. Även internet uppkopplingen är fixad här på Konvaljevägen igen.Det är också ett plus. Imorgon måste besök på apoteket göras,annars är väl inget på gång,men man vet ju aldrig när jag kom ända till stan idag. Nu väntar sängen på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0