Fredag.

Det är så mycket tv tittande nu så jag hinner knappt blogga.Men nu är jag här. Gårdagen flöt på som vanligt,Signe var med en kompis till Nynäs. Min iphone fick fnatt,men funkade igen,vilken tur! Idag har det varit ett riktigt skitväder med hagel och åska. Signe och jag samt Gråben var till Konsum och handlade lite,Mr åkte ut till Åsvik. Vi käkade sedan bänkade jag mig framför tvn. Så otroligt vacker hon var Victora!vilken klänning. Och så trevligt det var att se alla kungligheter i full gala. Vilket ös när Roxette spelade när alla stod upp! Peter Jöback finns ingen snyggare än Han! Och sist men inte minst vad rörande det blev(då kom näsduken fram)när barnen kom in,och den lilla pojken och flickan gick fram till Victoria och Daniel. När jag såg hur rörd drottning Silvia blev,var jag tvungen att gråta en skvätt till. Jag har bara tagit rökpaus och käkat lite M kulor imellan åt. Imorgon är det den stora dagen D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0