3dje gången Stockholm.

Jag sov rätt risigt inatt,men kom upp bra och hann göra mig färdig innan jag väckte Signe.Bullen kom i tid och vi hann köpa min dotters efterlängtade kort,ett gult blev det var tydligen till belåtenhet. Sedan drog vi iväg till daten med Dr Browald,först var Signe inne själv,sedan fick jag komma in.Alla prover var det bara bra med,järnvärdet var också normalt igen. Så skönt att höra!Han sa att Signe hade berättat att hon tyckte vi bodde så långt ifrån allt,jag sa att hon ville bo på Söder.Och det tyckte dr att mamma kunde hosta upp pengar till,en trea skulle hon ha tyckte han ha ha. Jag kontrade med att kanske dr själv kunde hjälpa till,och visst han skulle ta ett lån på Gastroenheten.Han är för mysig den mannen,låter så gulligt när han kallar Signe för gumman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0