Söndag.

Sov lika gott inatt med,så skönt.Vaknade av att Mats var hemma med maskinen och tog bort snö(det har ju kommit en del). Jag duschade gjorde en hårinpackning,ska börja ta medicinen på kvällen istället då jag fortfarande känner mig skummare när jag tagit den.Ska ringa till vårdcentralen imorgon.Har gått en sväng med Tusse,tvättat så klart,Danne har fått halvduscha i kylan,då båda dogsen är risiga i magen? Signe har varit med Alice i Nynäs och käkat på tairesturangen,ett tag såg det ut som om Signe hade gjort sig fin för intet,men till slut kom de iväg. Jag har varit en sväng till jobbet,där hade det hänt en del. Nu har jag varit ute en snabbis med hundarna,16 grader har vi här nu,så Lillemor frös förstås.Reptilhuden är insmord,och naglarna filade och målade. Så nu är det snart läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0