Snart besök på söders höjder.

Min dotter beskrev så fint sin tillit till avd 74,det är precis som att ligga på hotell sa hon.Och visst den här gången ska vi ju bara ligga inne för att Signe vill ha det så.Det är med en viss flachback som man tänker tillbaka något år,då var vi på 74an ett bra tag hon och jag,dagens höjdpunkter var att gå och kolla på apoteket,blomsteraffären,samt köpa trisslotter i pressbyrån.Hon fick inte äta något så fika och så fick jag göra själv. Men jag gjorde bort mig en gång minns jag,satt ute i korridoren och käkade en macka och då ringde signe på larmet,jag blev orolig och stormade in med mackan.Då blev Signe inte glad kan jag säga. Visst är det vacker utsikt från anhörigköket och sk lekrummet,där har vi tittat ut många gånger. Omgiven av de änglar som jobbar där är det lätt att känna sig trygg,fast det stormar ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0