Och sedan blir det ännu mindre som man tänkt sig.

Nu på eftermiddagen har familjen Jansson försökt pratat med varann(nu blev ni allt bra snopna va,nej då jag är inte ett dugg ironisk. Ja vi kom inte fram till så mycket mer än att min dotter inte tycker om att vi är med på Bup,och jag känner att det inte är någon större ide,naturligtvis är det jätte viktigt för Signe att gå dit,men i mitt och makens fall är det nog som att elda för kråkorna. Jag kommer ju att inom någon dag få en akut tid till min kontakt. Men som det låter nu på min dotter så är det ingen ide att jag följer med till Söders höjder imorgon,det blir bara pinsamt säger hon. Hur man än vänder så har man rumpan bak kan jag bara säga om det här. Jag ska gå och lägga mig nu,och försöka sova på saken,så får vi se hur det blir. Kanske blir det spännbälte på psykakuten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0