Måndagskväll.

Fy vad kallt det är ute fortfarande 7grader har vi här på Konvaljevägen. Har precis kommit hem från jobbet var ju där och hälsade på en stund.Skulle ju träffa Birgitta vi har lite affärer ihop hon och jag.Hon berättade att Lena hade fått en liten Elvis(grattis till henne). Jag passade på att sola en liten stund det kanske eventuellt hjälper mot deppighet. Hundarna och jag har varit ute,nu ska jag duscha igen och smörja in reptilkostymen. Sedan får vi se om vi ska kolla på filmen Signe och jag,eller om hon har kommit på något annat som hon ska göra. Jag har fått mera musik här på datorn nu,då jag fått en Spotify inbjudan av en vän på facebook(det var snällt av honom tycker jag) Imorgon eftermiddag ska vi till vårdcentralen med Signe. Och jag laddar för fullt för att kunna ta mig till Nynäs på tordag.Ska ju till min psykolog då.Och maken talade om i helgen hur mycket han hade varit borta för att köra hit och dit. Och det är ju bara nöjesresor vi gör,ironiskt nej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0