Måndag.

Sov gott,men blev väckt av telefonen,gillar jag inte. Två mornar i rad nu har jag vaknat utan andan i halsen,jätte skönt. Fikade duschade målade dit ansiktet,min dotter kom upp. Har plockat in lite tvätt och donat lite. Gick till lilla affären utan större besvär,köpte potatis och sås till middagen Signe skulle laga idag. Hyrde också filmen Sommaren med Göran,som vi ska kolla på ikväll Signe och jag. Vi har haft en trevlig dag tills riddar blåskägg kom hem och fick spelet om pengar igen.Man blir fan behandlad som en mindre vetande av maken. När vi har ätit ska jag gå en sväng till jobbet,ska träffa Birgitta där,hon ringde idag och frågade hur det var.Sånt uppskattas verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0