Kväll.

Kommit hem från jobbet,ikväll gick hela arbetspasset alldeles utmärkt.Ewa arbetade även ikväll.Vi har så roligt ihop och det underlättar ju verkligen. När jag skulle sätta på tvättmaskinen så läckte den som ett såll,vatten över hela golvet.Blir så förbannad sådana här maskiner ska bara funka. Signe har varit på öppethus i skolan ikväll.hennes pappa hade tydligen missat det pga att han somnade. Imorgon är hon ledig från pryon. På jobbet är det planeringsdag,få se hur det blir med det i mitt fall?älskar ju inte precis att sitta still bland massa människor.Och så har jag ju mitt medicin byte nära inpå också. Mats håller på och försöker fixa tvättmaskinen nu,så jag kommer inte ut genom dörren med hundarna än. Det lär bli en snabb sväng ut även ikväll 11 grader kallt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0