Ibland blir inget som man tänkt sig.

Ibland förästen djävligt ofta när det gäller mig tycker jag. Det blev inget Bup besök för min del,spökhelvetet såg till det. Men som tur är så är personalen på bup väldigt förstående även för mammors psykbryt. Det tog inte lång tid så ringde Marianne hem till mig,och jag hade ett ganska långt samtal med henne,så jag kunde rådfråga henne. Så det blev först ett samtal till Nynäsakuten som tyvärr inte hade någon tid,men lovade att kontakta min kurator så fort som möjligt(samt lite råd över hur jag skulle bete mig på söders höjder imorgon. Ja ha sedan var det ett samtal till vårdcentralen,och den handlingskraftige Robban är ju inte den som är den,så imorgon klockan 8 har jag en tid till doktorn. Och går inte det blir det att ta till psykakuten på Sös. Snacka om att mitt i allt elände så har jag ett satans flyt på att få hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0