En snöig onsdag.

Sov ok inatt,Signe ringde när hon var vid tåget.Tänk att min lilla skrutt har blivit så stor att hon åker så långt alldeles själv. Hon är dessutom en väldigt vacker och klok ung kvinna nu. Men ibland har hon lite väl ärliga åsikter,som igår när jag stod i badrummet och smorde in mig(att komma in när jag är där är helt ok,men om jag skulle komma in när hon är där då skulle jag få mina fiskar varma). Ja vad hon sa när hon satt där och kollade på mig var"mamma du skulle kanske träna rumpan lite". Jag har gjort det vanliga här hemma städat av och tvättat och så. Ska försöka komma iväg till klädförmedlingen i snön ikväll.Ska kolla om de har några jeans åt mig.Om man ser på vårens mode så är jag ju riktig hipp,det ska ju vara demin för hela slanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0