Psykiskt utmattad.

Dagarna rullar på i kylan,men ingenting känns speciellt roligt.Snart är det jul och jag har inte köpt en enda julklapp,ibland har jag lust att riva ner allt julpynt och lägga mig under täcket tills ca 8 januari typ. Men det går ju inte,igår kväll var vi hos min syster och svåger i Nacka (vi hämtade Signe där)där fick jag se ultraljudsbild på den lille det var kul. Vi pratade en del om vad som hänt. Signe hade fått fixa naglarna och handlat igen tur att hon har sin moster och morbror samt Johan och Tove som alltid finns där när livet rasar ihop. Jag har sovit skitdåligt inatt fast jag hade rena lakan och allt. Känner mig ful och äcklig.Mycket gnäll blir det. Idag har vi varit på bup besök jag Mr och Signe fick reda på att Calle skulle sluta. Det kändes bra att få prata av sig,för när vi kommer hem är det precis som vanligt igen. Jag vet ju att bup alltid finns där om jag skulle behöva hjälp och det ger en inre styrka. Signe hänger med Tina och Josefin nu,jag har gjort lite kroppsvård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0