Lite renovering av utseendet.

Var uppe jätte länge igår,stickade och donade.Upp i kylan sedan segade runt och fikade.Ringde några samtal,tvättade samt plockade undan lite här och var. Mr och en jobbarkompis kom hem,de skulle fixa något med tvn.Det förundrar mig att man kan ställa två gubbs för sånt?när det är stört omöjligt att få skjus ibland? Vi har ätit fläskfile och potatisgratäng till middag. Jag har kletat in hårfärg i skallen och sitter nu med nymålade naglar. Men inte fan blev det bättre,känner mig fortfarande som en valross. Imorgon är det fredag igen,och jag ska jobba fredag lördag. Det är inte lika kallt här nu bara 5 grader,snöar lite till och från.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0