Förbannade teknik.

Det finns nog inte mycket som kan reta mig så in i h som datorer. Har hållit på i timmar med att uppdatera min iphone,och vad fick jag för det? jo ett sketet spel fick jag in.Allt annat skulle man ha 4an till. Och dessutom får min dotter spelet på sin mor när jag ber henne om hjälp. Tänk vad man kan hålla på med så oviktiga ting igentligen. Jag har varit ledig idag med,Signe har varit på Kronans droghandel,och Mr har arbetat. Signe och Mr hade handlat lite vi behövde på väg hem. Ett besök på möbelförmedlingen blev det på kvällen(hundra år sedan jag var där sist). Naturligtvis fick 6 st tomtar följa med hem,de ville verkligen bo hos mig. Bup? ja inte vet jag, kan ju inte bära dit min dotter precis.Få se hur det blir med det. Mr och jag ska ju dit snart iallafall. Hundarna har varit ute nu,Lillemor fick kramp i tassarna direkt 14grader har vi här nu. Känner mig som en kossa men annars är det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0