Tisdag.

somnade tidigt igår kväll,och vaknade tidigt som vanligt nu.Hjärtat i halsgropen som också har kommit tillbaka. Segade runt och fikade en bra stund,gjorde avslappnings övning.Satt på tvättmaskinen som vanligt Tusse fick komma fram.Plockade in tvätt,skurade av köksgolvet. Städade åt gojorna,och lagade mat,Mr och Signe åkte en sväng till Nynäs. Jag städade på altanen också så idag har jag fått kanska mycket gjort. På kvällen var jag på jobbet en sväng,nu har jag varit ute med dogsen hann precis innan det började regna igen. Rakat päls och duschat,och nu sitter jag här på altanen med massa ljus tända,och lyssnar på regnet. I stora drag har det varit en bra tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0